Danspass

Idag var vi då +\- åtta personer som hade ett litet danspass tillsammans, vi övade på de två uppvärmningarna, gjorde diagonalen både från höger och vänster och sen gjorde vi koreogfrafin. Skitbra gick det tillslut.
Asså, en kul grej jag glömt skriva, jag hamnade i den "bra" dansgruppen.. De som går lite intensivare fram. Omg. Men det var på håret, mitt namn lästes upp sist, så jag kan tänka mej att jag stod på den mindre bra först, men sedan halkade in. Jag känner mej duktig, och dessutom ser jag ut att vara duktig i mina nya sneakers. Tre par skor har jag köpt, för den totala summan 1692:-. Så mycket hade jag inte lagt ut på skor totalt innan.. =/

Nu är jag nyduschad, sitter i min röda velourdräkt och ska nu kila upp till köket och för (vad jag tror är) första gången laga lasagne. En veggovariant jag hittade, det lät gott och är det förhoppningsvis också. Fattar typ inte receptet.. Men jaja, det är bara jag som ska äta.

Sen står jag för filmkvällen. Hipp Hipp i allrummet blir det! Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh joo åk den. Seriöst jag är världens mesigaste på liseberg men den e så jäkla rolig!!



Har vart hos mannen och tagit det lugnt hela helgen =) Sj då?

2008-09-01 @ 08:50:03
URL: http://amandamars.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0