Sammetsdress och äpple

Ja, då var det förmiddag. Innan hela Carmen-veckan drar igång på allvar (dvs 1800 ikväll) så sätter jag mej framför datorn med ett äpple skuret i båtar och min röda sammetsdress. Den är inte så skitful som den låter =)

Det är nämligen den här ovan. Önskar att det var jag på bilden bara. <))

Carmen-veckan var det ja. Det blir Carmen fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre, lör, sön. SEN är det en kort paus till fredag igen. Premiär om lördag åttedar. Jag har inte riktigt hunnit begripa att folk snart ska få titta på vad det är vi har lekt de senaste månaderna. Det är lite den känslan jag har haft på det här hela tiden, vi har lekt. En människa som jag tycker att det är mycket roligt! =))

Inatt lyssnade jag åter igen på nattjakten så det var tydligen bara en liten downperiod jag hade då jag lyckades somna ifrån det! Det var en svår nattjakt, som tydligen var kvar sen i natten mella tisdag och onsdag då ingen löste den. Jag gjorde det inte kan jag säga, fast svaret var uppenbart =)
Jag löste heller inte Steg för steg. Jag var ju inne på nånting med eld... Heelt fel.. Smittkoppor var det ju naturligtvis, det hade man ju egentligen kunnat räkna ut med sätesmuskeln. Men så är en annan kanske inte så clever i ottan, vi snackar ju faktiskt om 0515! Då är det mörkt så mörkt....

Nähe, dags att börja planera för lunchen... Det har iofs inte gått evigheter sen frukost som den här veckan har blivit MYCKET stadig.

Dagens första mål:
2 skålar havrevälling
8 båtar äpple (innebär att jag delat 1 äpple i åtta bitar)
2 knäckebröd med skivat kalkonbröst och gurka på.
0,5 l vatten

Det tar mycket lång tid att äta, typ 30-45 min. Jag läste SMP samtidigt kanske därför. Det stod en massa om Carmen där. Och jag lyckades undvika kameran! =) Fotografier är inte min grej.

Då får jag gå och bädda min säng, den är kallnad nu. Nånstans ifrån har jag hört att man inte ska bädda den medan den är varm, nåt med kvalster och annan skit.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0