Ett hål igen

Nu gick det en månad lite snabbt, det har egentligen inte skett så mycket, jobbat, dansat, fått bakslag i tillvaron, det gamla vanliga.
Men jag har hunnit fylla år, det var en trevlig upplevelse! Dagen innan själva bemärkelsedagen höll jag öppet hus här hemma och det kom en rejäl hope folk, de flesta till kvällen. På söndagen blev det kvällsbuffé på Rosegarden - bästa i stan, enligt mitt tycke.
 
Jag fick en klippning hos frisörkusinen i present också, första frisörbesöket på nästan 9 o't halvt år! Viss skillnad, särskilt som det var stylat efteråt. Inget man orkar göra på sej själv dagligen, precis.
 
Just nu:
Kokar jag fläsklägg.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0