Billig shopping och sällskap

Vaknade tidigt av mej själv i morse och gjorde mej klar för att möta världen. Hade tid hos tandläkaren på förmiddagen för att fylla igen min trasiga lagning och efteråt gick jag en skvätt på stan. Köpte tre par örhängen på Ur&Penn för 20:-/paret och hittade ett Röda Korset på en parallellgata som jag inte vetat om förut. Hittade två skjortor/klänningar, en vas och ett par jeans för 160 spänn. Eftersom tiden sprang iväg fyndade jag endast ett par benvärmare på Emmaus, sedan knatade jag bort till Kulturama för att följa med showgruppen och dess ledare till universitetet där en flashmob skulle hållas. Duktiga var de! Efteråt käkade vi på en pizzeria och sedan tillbaks till Kulturama och där förblev jag tills för en
timme sedan, bara som sällskap. Gick tom iväg och köpte fika som vi picknickade på kontorsgolvet <) .
Härliga tider, vackert väder var det dessutom! Nu ska det sovas, ska jobba kortdag i morgon, dans på kvällen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0