Tvättdag

Vaknade av alarmet klockan åtta i morse, helt förstörd för att jag inte kunnat sova på natten. Sist jag kollade tiden var den strax innan tre och sen låg jag och snurrade ett tag till. När jag väl lyckats somna så drömmer jag om en massa skit som får mej att vakna till flertalet gånger.
 
Men så blev det morgon och då cyklade jag till Teleborg och tvättade upp två maskiner mörktvätt, sen hem för att byta om för danskväll. Balett, tåspetsklass och jazz. Efter klassen satt vi kvar några och vi kom in på hur trötta vi var, tjej nummer ett berättade att hon sovit så otroligt dåligt, jag berättade att jag också gjort det och tjej nummer två hade varit med om samma sak. Läskigt!
 
Nu ligger jag och slöglor på James Bond, ska upp och äta frukost med vänner på Condeco vid tio i morgon. Hoppas på bättre sömn i natt.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0