En bra helg och en intensiv måndag till ända

Fredag var pappas födelsedag, så jag tog bussen till Moshen på eftermiddagen. Vi tog en tripp till Ica och handlade till smörgåstårta.
Så här såg den ut i år.
Dagen efter kom farmor och farfar på besök och de hade med sej fika och ytterligare en tårta.
Efteråt åkte vi till kyrkogården och fyllde på med ljus eftersom det var allahelgona och sen fick jag skjuts in till stan och hjälp att slänga tidningar och panta av pappa. På lördagkvällen mötte jag Ellen och Johanna på Bishop Arms för mat, dryck och en massa skvaller <) ! Förbaskat trevligt att komma ut bland folk, jag har inte varit ute sen i somras. Så fick jag höra att jag var en frisk fläkt i det kompisgänget, fin komplimang, jag blev glad =) .
 
Söndag, stretching på schemat, jag var vig igen, inget mer hände den dagen.
 
Måndag, började jobba klockan sex, kom hem och tog en tupplur och sen iväg för två gånger stepp, en gång som tolk och en gång som elev. Kul och, o, så utmattande.
 
I dag är det tisdag och jag ska träffa Rima i eftermiddag, det är allt som är planerat.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0