Bring me over there

De senaste dagarna har jag kollat på alla hittills sända avsnitt av Berg & Meltzer I Amerika och jag har fått sån otrolig mersmak! Har ju en fantasi om att en dag kunna säga att jag besökt USAs alla femtio stater. Inte nödvändigtvis som en roadtrip som kvinnorna i serien gör, det vill jag göra i Europa =) .
Tänk om jag bara var modig och självsäker nog att göra det ensam, det svåraste är ju att få tag på nån att göra det tillsammans med, då det kommer ta ett himla tag att göra och kosta en hel del pengar. Nån som har pengarna, nån som kan ta sej tiden och nån som man kan stå ut med. Svårt att få alla komponenter att synka varann.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0