Tiden rusar

Oj, så blev det plötsligt söndag. Kort helg denna helgen, i morgon är det bara på't igen. I fredags hände det inte så mycket, jag jobbade och sen somnade jag på soffan och där blev jag liggande tills det var dags att förflytta sej till sängen.
På lördagen hade jag helpasset, men jag lyckades smita ut en stund på baksidan och njöt av årets första värmande solstrålar. De sa att söndagen skulle bli lika dan, men när jag ser ut nu är det rätt mulet ... Typiskt.
 
Ëfter jobbet for jag hem till Ellen för att planera vårens resa ihop med Lotta. Fast vi började med att se Melfestfinalen. Kul för Sanna Nielsen att hon äntligen fick vinna, men jag tror inte låten är stark och utstickande nog för Europa.
När programmet var över satt vi med våra kalendrar och matchade datum, tillslut kom vi fram till 4-8/4, rätt preliminärt ännu, vi ska ses igen på fredag och planera vidare. London, vi är på väg!
 
Söndag i dag alltså, det innebär ett spontant besök på musikalen Trollkarlen Från Oz som är på genomresa. Caroline ringde mej i går och frågade om jag ville hänga med, hon hade fått vipbiljetter. Haha, självklart, som en liten kul grej, hon kommer om en timme och plockar upp mej. Tänkte jag skulle hinna bort till Åhléns och köpa en foundation innan.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Tycker låten är bra och vi får se om den kommer kan gå hela vägen i eurovisionsfinalen.

2014-03-09 @ 21:44:54
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0