Bokat och klart

Kom i säng när klockan var över fyra i morse, klockan nio vaknade jag av ett sms och det smset gav mej klartecken att boka ett hotell som flickorna hade hittat när de fortsatt leta utan mej på lördagkvällen. Det var bara att kliva upp och starta datorn. Direkt efter hotellbokningen var det dags att hitta ett passande tåg över Öresund och när det var gjort var saken biff, nu är det bara att se fram emot Londonresan! Amazing!
 
När det blivit middag träffade jag kusin Caroline för att sätta oss i solen i Linnéparken med varsin varm dryck, härligt och jag är så superglad över att det inte föll någon snö i helgen som det var sagt.
 
När klockan blev fem cyklade jag till dansskolan och satte mej vid pianot en stund, strax innan hejarklackträningen skulle börja stötte jag ihop med min balett-/dansgrupp-/burlesquelärare. Från ingenstans kläcker han ur sej att jag tydligen ska ha en solodel i baletten på den årliga uppvisningen i maj.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska tycka om det, jag tycker inte jag är tillräckligt duktig i balett för ett sånt uppdrag. Hoppas han har en lätt koreografi till det.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Givetvis kommer du klara baletten alldeles utmärkt!

2014-03-18 @ 18:22:47
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0