Eftermiddagar med oväntade vändningar

I går slutade jag vid elva, jävligt lagom. Jag skulle bara förbi Åhléns och sen hem, men utanför hittar jag två "Italienvänner" så jag sluter upp med dem och lunchar på stan. Sen går vi till Kulturama och där hittar vi en tredje vän. Nån timme senare går vi till ett fik för att möta upp en Italienvän till. På fiket förstör vi en mugg och kommer sedan överens om att åka hem till den senaste vännen och titta på dansföreställningen från maj och bilder från Italienresan.
Ja, så blev klockan tio och jag blev tvungen att åka hem och sova för att stiga upp halv fem i dag igen. Det hade jag inte kunnat föreställa mej i går när jag vaknade.
 
Slutar elva i dag med, ska bli spännande att se vad denna dagen bjuder på!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0