Vinterns första fall

Inte bara denna vintern utan första fallet på två vintrar tom! För två år sedan slog jag dit med cykeln i en kurva innehållande en snödold isfläck. I dag var cykeln åter inblandad, men jag hade inte hunnit börja cykla ännu. Det var precis när jag satte foten på pedalen och trampade till för att komma iväg som foten gled av på grund av för mycket snö under skon. Så då tappade jag balansen och föll jag ihop i en hög. Sen vet jag inte om jag sträckte mej på insidan av låret eller om jag bara slog i ramen, hoppas på det sista, några stäckningar orkas inte med.
 
Strax dags för sovning känner jag, i morgon ringer klockan halv fem igen och jag har inte hunnit ta någon tupplur i dag, så rätt sömning är jag allt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0