Kvällspromenad till posten

Usch, vilken dag, den psykiska stressen har även varit fysiskt påfrestande. Har spaghettilemmar nu efter en hel dags muskelskakande, jag ser ut som att jag inte sovit på tre dygn och exakt så känns det också. Försökte lägga mej och slumra en stund på förkvällen, men gick dåligt, var alldeles för uppstressad.
 
Men så fick jag sms från posten att mina paket jag beställt nu fanns att hämta ut. Så varför inte? Härligt med postkontor på Konsum för det innebär ju så gott som dygnet runtservice, bara sju timmar på natten som det hålls stängt.
Nu sitter jag iklädd en av de två klänningarna och grunnar på vilken av de tre filmerna jag ska se först. Jag har nästan hela dagen i morgon på mej att se dem också, ledig från jobbet, tack och lov. Men på kvällen ska jag på årets första dansrep/-lektion! Äntligen krockar det inte med arbetet så jag kan vara med. Och den träningsvärken jag kommer få sen ...

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ta det lugnt idag och titta på filmerna innan du går till dansträningen. förstår av bild nr:2 att du får träningsvärk. Den här gubben skulle troligtvis sitta kvar där på golvet med höftledsfraktur :-)) !

2014-01-09 @ 07:52:56
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0