Just another boring sunday

Jaha, ja, vad har jag gjort i dag? Jag började med att hålla mitt löfte och sova till halv tolvtiden, med ett litet brejk vid nio, men tycker det gills ändå. Sen var jag uppe (halvliggandes i soffan) och kollade på lite film, vilket gjorde mej sjukt utmattad så vid tre fick jag vackert krypa tillbaks ner i sängen och sova till fem.

Men sen fick jag iaf lite gjort, det mesta av diskberget fick jag undan, det grövsta ligger ännu kvar, för jag har inte större diskställ och dessutom behövde jag göra mej av med den sista gräddskvätten i kylen innan den surnade, så fick bli pasta med tillhörande pastasås.

Mest för att ha lunch till jobbet i morgon, men tar lite i kväll också. Är lite mätt på chips och godis som är det enda jag fått i mej i dag ...

Hej hopp, Så Ska Det Låta ska få min uppmärksamhet nu!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0