Hej Bullen!

Jag är en tjej på 26 höstar (egentligen 27, för min första höst var ju den jag föddes på, inte den på min ettårsdag) och jag har ett problem.
 
För en kort tid sedan upptäckte jag att filmklipp som lagts upp av mina vänner och som jag taggats i inte syns på min tidslinje på facebook. När andras bilder eller incheckningar taggas med mej så kommer de upp, men alltså inte filmklipp. Ingen av mina andra facebookvänner har problem med detta. Är det normalt? Och hur kan jag göra något åt det?
Snälla, hjälp mej, jag orkar snart inte googla längre!
 
"Osynlig tagg"
 
Och kom ihåg att det är tjejen som skriver brevet som är taggad i filmen!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0