Allt som har hänt i dag

Det är inte så mycket egentligen. Efter förgående inlägg hade jag en dryg halvtimme över som jag faktiskt slumrade till på i soffan. Ställde klockan så jag skulle komma i tid till jobbet. Sen jobbade jag hela eftermiddagen och kvällen och kom hem kvart i nio.
 
Mellan nio och tio minns jag knappt vad jag gjorde, jag åt glass och pratade med
mamma, kanske var det nåt tvprogram som fångade intresset resten av tiden, men vad jag minns är att klockan tio spolade jag upp i mitt gröna badkar med gulfläckig insida och så satt jag i det och kollade på kvällens På Spåret.
 
Och nu är jag tillbaka i soffan. Ska snart gå och lägga mej tänkte jag, i morgon är det dansuppvisning på Kulturama iom Kulturnatten. Ska bli skoj!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0