Shopping, shopping

Fick för mej att åka och handla upp min lön. Okej, så illa var det väl inte, allt var planerat och om hela min lön skulle gått åt på det här, då skulle jag vara i behov av ett annat jobb =P .
En sväng upp till Rusta och sen ner till Öb och jag kom hem med 200 värmeljus, fem burkar torrschampo, maskeringstejp och rakhyvel.
Detta gjorde mej rätt slut, grunnar på om jag ska lägga den sista tiden som är mellan nu och dansen på att sova en stund. Har lite svårt att bestämma mej.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ibland måste man göra lite investeringar😊 Italien som du skrev om låter hur roligt som helst. Det måste du försöka göra.

2014-02-26 @ 21:19:25
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0