Ooh, vad en liten gumma kan gno

En liten vilopaus tar jag nu. Vaknade av mej själv klockan sju och bestämde mej för att inte somna om utan kliva upp och börja dona. Tog badrummet nu, dammade, torkade, rengjorde, omplacerade. Det tog lite tid och ändå gjorde jag inte vid badkaret.
 
Tänkte strax ta mej an strykningen ett tag, klockan nio är det Melodikrysset i dag och så går jag och lägger mej igen en stund efter det. Blir bara fyra timmars sömn annars.
 
I går efter jobbet tog jag mej till en tjejmiddag, men eftersom jag fick jobba över så missade jag själva middagen. Så kom det upp att flickorna ville gå ut på lördagkvällen och då erbjöd jag mej mitt hem att grunda i, har inte haft en stor skara här sen jag fyllde 25, snart ett o't halvt år sen. Så nu gäller det att få det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Hoppas att allt blev bra och grundningen blev bra även den.

2014-02-02 @ 07:22:47
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0