Lite ledighet

Fram till fem iaf då dansen börjar.
Men det började inte så bra, sov dåligt. Vakndade först efter två av att vänsterbenet var helt bortdomnat, det lydde inte alls, kunde tex inte röra foten utan den var helt förlamad. När den började vakna var det inte som vanliga myrkryp utan den smärtade verkligen! Kände mej som Rasken när han plågades av kallbrand.
 
När benet fått liv igen somnade jag om och vaknade halv tio av att mobilen räddade mej ur mardrömmen som stressat mej. Inte en sån vanlig på-flykt-från-en-mördare-dröm utan denna gången var det en psykologisk genimördare som lämnade ledtrådar hela tiden om att det spelar ingen roll vart jag flyr, var jag gömmer mej så vet han var jag befinner mej och är hela tiden i närheten. Stress på rätt hög nivå.
 
Vad jag ska göra på min lediga dag är oklart, kanske stryka kläder, skissa lite till på Ellinors balettbilder.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0