Lite kreativitet

Ytterligare en genomledig dag, varken jobb eller dans eller annat planerat. Det är tom så att jag får betalt! Hade semesterdagar att ta ut innan siste mars, så fyra av dem tas denna vecka, nästa jobbpass blir på fredag. Härliga tider.
 
I dag har jag inte gjort nåt nyttigt, sov dåligt och vaknade tidigt pga konstiga drömmar så kanske slumrar till snart. Jag fick ett infall att göra nåt jag aldrig gjort förr. Inte som vuxen iaf, men har inget minne av att jag gjort det som knodd, nämligen klippt mitt eget hår. Inga stora förändringar, jag tjockade underhåret en aning. Låter det vara så några dagar, trivs jag kanske jag tjockar det lite till.
Sen har jag skissat, det har jag inte gjort på mycket länge. Eftersom jag tittat på så mycket Disney på sistone så gjorde jag en egen prinsessa, haha =P .
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0