Done and done

And done, faktiskt. I dag jobbar vi effektivt! Några timmar på jobbet till att börja med, sen lite matinhandling där jag kostade på mej en bukett tulpaner! Köper aldrig snittblommor, det känns slöseri när de dör med detsamma.
Hem med maten och vänd ner till stan igen. Traskade åter in på Audio Video för att prata med tjommen som var utomlands förra veckan, dessvärre sa han att det inte fanns något de kunde göra, men hänvisade mej till Ernstson Foto istället. Så då var det bara att knata dit och biträdet tog mitt sdkort i förvar och skulle försöka rädda innehållet till i morgon. Hoppas hoppas!
 
Ett minneskort lättare gick jag tillbaka till Tegnérgallerian och in på Cervera för att köpa tack-för-i-år-presenter till mina två danslärare.Tycker de förtjänar det, har inte utvecklats så mycket sedan i början på min dans-"karriär" som under detta året. Har letat på nätet efter nån statyett eller skulptur som påminner om dans och detta var nog det närmsta jag kunde komma. Fanns ingen solo heller, får blir en pas de deux =) .
Efter Cervera offrade jag lite stålar till den gode ölguden. Dessvärre verkar det som att jag får vänta till lördag kväll istället innan jag kan smaka, troligtvis får jag stiga upp och jobba på lördag ...
 
Nu har jag en liten vilopaus innan jag ska försöka ta mej tillbaka till återvinningscentralen med ytterliggare en kasse.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0