Bakslag

I dag var det inte lika mycket vår. Nästan ingen alls. När jag kom ut efter baletten luktade det vinter igen. Kass.
 
Förutom det, inget särskilt att förtälja. Har jobbat, kom hem och väntade på att mamma skulle komma upp efter sitt jobb, men lyckades somna, vaknade av att hon stod och ropade i hallen. Eller jag vaknade liksom aldrig riktigt, minns att jag gick på toa med en blåsa som aldrig verkade vilja tömmas och att mamma klagade över att hon blev klibbig på händerna (hon kom för att ta med sej mitt fläktfilter hem för att diska det i maskin) .
 
Ja, vad ska man säga? Sömnigt värre. Jag gick och la mej igen när hon gått och somnade om den sista timmen som jag hade kvar innan jag behövde göra mej klar för dansen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0