Alla Hjärtans Dag

Jag har spenderat hela dagen tillsammans med mitt hjärta. Precis som jag gjort alla mina andra levnadsdagar. Tillsammans ska vi fira med rostemackor med dressingindränkt grönsallad på. Mest för att jag tycker det är svingott, var hjärtat tycker om det vet jag faktiskt inte, än så länge har det inte sagt ifrån.
Mer om dagen så har jag arbetat, handlat en massa mat som tagit slut under min lilla semester och så gick jag äntligen in på Audio Video för att höra om de kunde "laga" mitt sdkort eller min mobil som ju fortfarande inte vill samarbeta.
Hade de gjort det hade jag kunnat fota den lilla gruppen snödroppar som nu tittat fram på gården!
Men snubben som hade koll på sånt kom tillbaks till Sverige först på måndag, jag var hjärtligt välkommen i mitten på nästa vecka.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0