Julbak nummer två

Har varit hemma en timme, nu, men jag har bråkat med datorn. Nu kanske jag lyckas få iväg ett blogginlägg.
 
Lyckades försova mej i morse igen, men nu har jag klurat ut vad felet till att alarmet inte ringde var. Hade ställt mobilen på nåt slagst batterisparläge och då går inga appar igång under viloläget. Nu hoppas jag att det ska funka igen.
På jobbet kom min stepp- och tålärare och hälsade på med sin bebis och jag fick en liten julgåva av henne som tack för gott samarbete under barnklasserna som jag tolkar henne på. Supersött!
Efter jobbet cyklade jag hem och åt, sedan packade jag tvätt och tog bussen till mamma, trött som jag var. Somnade på hennes soffa, så förberedde inget inför julbaket innan hon kom hem. Vi cyklade till Ica och införskaffade det som behövdes och sen var stöket igång.
Kom hem med snöbollar, pepparkakskulor, hallontryffel, lussekatter och en halva julskinka. Så i kväll hade jag julskinkmackepremiär! Härliga tider!
 

Kommentarer
Postat av: Alina

ääälskar julskinka! ^^

2014-12-18 @ 14:02:48
URL: http://torstenz.blogg.se
Postat av: Gubben

Det är något visst med den första julskink,s mackan. Här får man vackert vänta till kvällen den 23:e.

2014-12-18 @ 19:54:33
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0