3e advent 2014

Hej vad det går mellan pattar och lår, hinner inte med alls! Har hunnit med att få en massa julgodis bakat i helgen åtminstone.
Tog tåget till Lina i går och vi åkte och handlade ingredienser och sen var kalaset i gång. Förutom att få reda på att Lina ägde sex kilo socker så fick vi gjort toscabars, sirapspepparkakor, limekola, knäckbräck, kardemummahjärtan och chokladfudge.
I dag på förmiddagen dekorerade vi köpta pepparkakor.
Nu är jag hemma och smått utsliten med mina nya tofflor jag fick i julklapp, ska gå och lägga mej så snart jag skrivit klart, i morgon ska jag upp tidigt och jobba, men har ett kort pass, så det ska nog lösa sej fint.
 
 
 
 (Upptäckte först vid uppladdningen jättelågan =P )
 
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0