En sista ansträngning

I dag har jag mest planerat och packat inför resan. Men jag tog ett tretimmarsbrejk för att med Caroline gå runt sjön, äta sushi och fika.
När jag kom hem letade jag upp mina skor jag tänkte bära och det gjorde jag helt klart för sent, de var skitigare än jag mindes ... Hade jag letat upp dem förra veckan hade jag hunnit tvätta dem i maskin, men nu fick det bli en nödlösning - borstning. Men inte av det vanliga slaget, tandborste och tvålvatten.
Sen for jag till dansen.
Nu är jag hemma och det börjar bli dags att krypa till kojs, för i morgon begynner färden strax innan sju!
 
Men först - en sista genomgång av packningen så inget glömts.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Se till att ha det så bra och glöm inget. Fast det som är glömt ligger kvar hemma då du kommer hem.

2014-04-05 @ 06:54:01
URL: http://mhats.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0