Sugen

Jag har varit sugen på flera saker i dag. Tyvärr mest det man inte har tillgång till. Just nu tex är jag cpsugen på stek med mjölig potatis och gelé. Synd att jag inte var sugen på falukorv, för det finns hemma. Och så är jag sugen på att sova. Det kan jag visserligen råda bot på, men jag vill se Nugammalt med Filip och Fredrik först, och det är slut först om en timme och en kvart.
På jobbet var jag sugen på att pussas och på Napoleonbakelse och jag grunnar faktiskt på att göra en snart, för trots att den blev helt katastrof vad gäller konsistens, hållfasthet och utseende så blev den faktiskt vansinnigt god. Vad pussandet beträffar får jag väl lugna det suget genom att sätta läpparna mot ytterligare en kopp varm mumsig choklad.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0