Söndag igen

Sov till halv elva, inte så pjåkigt, behövde all sömn jag kunde få. Vaknade först halv åtta och trodde inte att jag kunde somna om, tur att så inte var fallet. De sista sovtimmarna drömde jag att jag stod längst bak på en scen och kollade på när Växjörevyn skulle börja kollagonera och då fick jag reda på att jag skulle vara med. Blev så glad att jag började gråta. När Alexander Skarsgård samtidigt presenterades som årets dragplåster var min första viskande kommentar att Honom skulle jag ligga med om jag fick chansen. Slamp-al ...
 
Då var det då söndag igen. Det betyder att det snart är måndag ...
Men nästa vecka ska jag få känna på hur det är att vara Svensson, ska jobba i snitt 7-15 (ibland börja 0630, ibland sluta 1530) mån-tors, sluta tidigare på fredag och ha hela helgen ledig! Kanoners!
Dagen kommer ungefär se ut som följer:
 
Eftersom det inte blev nån sammankomst med Caroline i går, för att konserten drog över tiden och timmen blev lite för sen, så ska jag om nån timme eller så träffa henne för en sushiluch och visning av hennes nya lägenhet.
Senare, om tid finnes efter att ha lagat ihop veckans matlådor, ska jag kanske försöka ge mej på att baka Napoleonbakelse. Har varit sugen på det i evigheter nu!
 
Och det här inlägget skulle inte ta 40 minuter att få publicerat om det inte vore för alla otaliga minuter för Firefox att börja svara.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0