Ledig dag med fika och tupplur

Jag hade kunnat sova till 10 i dag, men gjorde jag det? Självklart inte, jag vaknade 0830, trodde det var lördag och att jag var försenad. Astrött var jag, men kunde inte somna om, så jag klev upp och gjorde mej i ordning för min fika med Madde klockan 11.
Stans alla nyblivna mammor samlas tydligen på Condeco på förmiddagarna, så det var en himla massa ljud där inne tillsammans med caféets egna maskiner. Att prata förtroligheter och skvaller var inte det lättaste om man var tvungen att överrösta allt där inne för att höras över bordet.

Efter fikat försökte vi hitta en stilig, diskret galaklänning åt Madde, tror vi fann en tillslut. Och sen skildes vi åt och jag som fortfarande var astrött fick lägga mej på soffan ett par timmar.
Nu är det tänkt att jag ska piggna till och gå och baletta i en o'n halv timme!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0