Inget jobb, ingen dans

Så vad göra?
Jag började med att träffa Madde för att luncha lite med henne, snacka lite dynga och planera för maskeraden på lördag. Så fick jag lov att fota mitt "131131-kvitto", med alla ettor och treor. Vi tog även en runda på stan och förutom helgens öl fann jag ett par vackra snöflingeörhängen till den ankommande juletiden <) . Tror jag ska inviga dem på Husebys julmarknad om ett par veckor.
Några timmar efter vi skilts åt följde jag med mamma, hennes sambo och syrran till Samarkand för ännu mer mat. Thaibuffé blev det denna gången och favorit i repris - en shoppingrunda efter maten. Denna gången fann jag äntligen en kappa plus en tröja på New Yorker och en snoddhalsduk. Kappan är vrålsnygg, men lite tajt i axel- och övre bröstkorgpartiet, det går nästan inte att lyfta armarna, men hoppas den töjer sej lite grann efter användning.
I morgon är det dags för arbete igen, men bara ett kortpass på knappt sex timmar. Skönt, då kanske jag hinner till Öb innan.
Om jag orkar, annars tar jag det på lördag innan maskeraden.
 

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0