Bara du slog en signal

Ska strax ta mej lite frukost och sy ihop hålet i grenen på mina brallor innan jag far till jobbet, men sitter här och grunnar lite. Vet inte varför, men när kroppen är som tröttast, då går tankeverksamheten på högvarv. Just nu snurrar
Varför är det ingen som hör av sej till mej när de lovat?
Typ dansbandsmannen. Det är tio månader sen jag var på första audition, då allt verkade jättebråttom, men han har inte lämnat besked ännu.
Och nu revyfolket. Det är i dag två veckor sen jag var på audition och de sa att de skulle höra av sej "nästa vecka", vilket var förra veckan.
 
Mystiskt tycker jag ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0