Huseby julmarknad

En trevlig helg börjar bli till ända. Den började med långpasset på jobbet i lördags. Men sen var det bara att direkt fara hem och göra sej fräsch och fin för att fara på inflyttningsfest. Dock flyttade värdparet in i februari =P . Men bättre sent än aldrig antar jag.
Var hemma vid två tror jag, trött som ett svin och somnade på soffan efter en tallrik chilimakaroner.
 
Vaknade vid lunchtid och tog en treo till frukost. Medan jag sedan satt vid datorn gnagde det i mej att jag missar Husebys julmarknad i år som jag sett fram emot i ett par månader. Men när bilen man skulle åkt med pajat så pajar även planerna.
Men så såg jag pappa i chatlistan på facebook, så jag skickade iväg ett meddelande på chans.
Så jävla fab! Trodde det skulle krävas betydligt mer övertalning än så, om ens då. Men jag betalande hans inträde och korv som tack =) .
Massor med stånd både ute och i husen som sålde väldigt mycket samma saker överallt, men tillslut hittade jag denna ängel som skiftar färg, mycket grann. Synd att jag upptäckte på hemvägen sprickan i ängelns kjol, jag fick kvitto och så, men detta var sista dagen för året så nån chans till reklamation får jag ej =/ .
Väl hemma fick jag också en del av brännvinsosten pappa köpte, den sitter jag och avnjuter nu tillsammans med te och Johan Falk.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0