En solig iskall dag

Hittills har det varit en bra effektiv dag. Vaknade klockan åtta och tjugo minuter senare var jag på väg cykelledes med en massa smutstvätt till mammas lägenhet. Hon var visst hemma och då frågade jag om hon inte kunde kapa lite av håret på skallen, var kanske två år sen sist nåt vasst nuddade det.
Kom hem innan elva och hängde upp den blöta tvätten och sen dess har jag suttit i soffan. Håller på att kolla på en film som jag somnat ifrån tre gånger, men nu jädrar ska jag se klart den.
 
Ögonen har dock börjat gå i kors, funderar på en tupplur. Lite dåligt samvete pga det vackra vädret, men det är så bitande kallt att det lockar föga.
På torsdag säger de att det ska bli varmare, får ta en utflykt till Samarkand då och finna lite att göra till julklappar.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0