En runda till Samarkand

Eftersom jag är ledig fram till dansen klockan 1820 och det dessutom var så vackert väder så tog jag cykeln upp till Samarkand för lite julshopping. Två klappar klara fick jag, sen hittade jag en massa krams som jag tänker ta till om det blir akut och man inte kommer på något till någon längre fram.
Egentligen hade jag tänkt ta en sväng på stan också för att bla hitta ett nytt blixtlås till en klänning, men fan så utpumpad en blir av springa runt i affärer och asa på varor.
 
Iom att vädret visade sej från sin bästa sida ville jag inte vara sämre. Dock stötte jag inte på någon drömprins =( .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0