En natt på soffan

Kom hem efter farsdagfirande hos farmor och farfar och satte mej direkt i soffan. Här är jag än. Råkade däcka framför tvn och låg tydligen jävligt bra, för ögonen öppnade jag inte förrän för en halvtimme sen ungefär! Drömde dessutom en massa skit om vattenläckor i taket och om telefoner som hängde sej.
 
Så, vad har jag gjort mer?
Hade ett fullspäckat schema i lördags som såg ut
0630-1200 Jobba
1200-1300 Handla proviant på systemet
1300-1500 Secondhandshoppa med Caroline
1500-1800 Iordninggörande inför festligheter
1800-0200 Sexparty med tillhörande förfest och efterföljande utgång

Det blev lite förändringar ...
0630-1200 Jobba Blev kvar till 1230 pga mycket folk
1200-1300 Handla proviant på systemet Inga konstigheter på bolaget, förutom att jag såg ut som en dränkt katt
1300-1500 Secondhandshoppa med Caroline Uteblev helt pga ösregn
1500-1800 Iordninggörande inför festligheter Fick massor med tid att göra mej i ordning på istället
1800-0200 Sexparty med tillhörande förfest och efterföljande utgång Nån sextjej fick värden aldrig tag på under veckan som gick, så det fick ställas in och istället flyttas fram två timmar och bli en vanlig hederlig förfest. När småtimmarna närmade sej kände jag allt mer av min tidiga uppgång så jag avböjde tillslut att följa med ut.
 
Men det blev rätt bra ändå, förutom det blöta.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0