Lite kramp och lite split

Idag skulle jag fika med en jobbarkompis, men det visade sej att vi skulle börja den fikan på en slags öppen förskola så hennes dotter fick rusa av sej lite. Så jag fick genomgå en brandövning och blev kompis med en massa småttingar och fick teckningar och stor beundran när jag "dansade" lite balett!
Efteråt kom vi då hem till hennes kök och kunde fika en liten stund innan jag fick återvända hem och packa om för dans.

Under styrkepasset lyckades jag för första gången få kramp i högra bröstmuskeln. Ont så in i hela vetet gjorde det, svårt att andas var det och det vägrade släppa trots försök till utsträckning. Efter några minuter och hjälp av läraren slappnade till slut muskeln av, men armen var bortdomnad ytterligare ett tag samt att jag ännu känner mej öm i bröstmuskeln minsta lilla den kommer till användning.
Men i övrigt gick dansen bra, och från och med förra veckan kan jag göra så här!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0