Heja Lule

Jobbade tolvtimmarspass igår, gick bra, ingen diff och snackade öl och djur med en kund. Cyklade sedan hem. I centrum stannade jag för rödljus, men istället för att sätta ner foten så stödde jag mej med handen på stolpen. Borta på gångbanan närmade sej en ensam förfriskad kille med halsduk och gastade "Heja Lule, heja Lule". Han kom fram till mej, fortfarande med hejarramsan passerandes stämbanden, och slog halsduken om min hals.
- "Så fan heller!" röt jag, slet av mej halsduken och trampade iväg då det slagit om till grönt precis vid det tillfället.
 
En väldig lustig situation. Lustig som både i rolig och konstig. Så pass att jag faktisk glömt att det hänt fram tills nu.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0