Flyttad

Ja, då var jag då flyttad ner till Söder, nybliven söderböna (i en småstad), hoppas jag blir accepterad =) . Det är inte så mycket att säga egentligen, allt är långt ifrån uppackat och klart, en sak i sänder. Lite om livet i nya lyan hittills:
Skafferi och kyl/frys behövdes fyllas med förnödenheter så jag shoppade till mej mitt hittills längsta kvitto.
 
 
I min garderob hittade jag en liten dörr med målat "nödutgång" på. Dock är nånting placerat ivägen på andra sidan, så man kommer ingenstans genom den ...
 
 
 
 
Jag fick min tvättmaskin uppkånkad för alla trappor. Dock luktar tvätten illa efter användning, tänkte köra en tomtunna med diskmaskinstablett och ättika, läst mej till att det kan vara en lösning mot kalk och odörer. Återkommer med resultat.
 
Medans jag stod och packade in kläder i garderoberna hade jag råkat trampa på strömbrytaren till lampan på golvet. Intet ont anande kände jag en mer och mer markant doft av bränt i lägenheten, eftersom det var ljusan dag upptäckte jag inte den lysande lampan med en gång. Men, ja, ingen brandkår behövde tillkallas =) .
 

Sen har jag varit lite Martin Timell och varit duktig och monterat en bortskänkt tv-möbel utan beskrivning. Fett nöjd <) !
 
Upptäckte igår kväll att jag har livvakter som skyddar mej mot hemska, otäcka insekter. Jag tackade för erbjudandet, men han fick vakta utanför fönstret istället ...
 
Och tillslut en bild på ett av mina nuvarande projekt. Inne i städskrubben - så fina hyllplan i trä helt täckta i rött omslagspapper. Bort med dem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Yay! :D

Tack. Det känns lite bättre nu faktiskt, fast fortfarande konstigt.. Jag vet inte riktigt:)

Jag har hört av mig till henne för att försöka få en tid då hon kan prata. Tror du hon har svarat på mina sms ? Nej. Så nu har hon sig själv att skylla men det är riktigt dålig still att ta det via sms, så gör man ju inte oavsett hur dåligt man än mår :(.
Känner mig bara sårad och allmänt dum som inte fattat att hon bara utnyttjat mig..

Är allt bra med dig ?
Kram

2012-09-13 @ 12:07:41
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Daniella Book

Jo det är toppen med mig!
Händer idag då?:D

2012-09-13 @ 15:30:42
URL: http://daniellabooks.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0