Idag en torsdag

Fick hoppa in och jobba idag, inte så tidigt tack och lov, för jag satt väl uppe och ugglade till tre inatt =/ . Men så fick jag ju tjäna några hundra, det är behövligt.

På tal om jobb så har jag sedan jag kom hem suttit och skrivit cv och personligt brev. Ska faktiskt söka ett annat jobb. Ett där det finns timmar till mej och där jag har fasta arbetstider, aldrig jobba helg, inte börja halv sju på mornarna. Ett receptionistjobb är det, så då tänkte jag att jag kunde passa på att bota min telefonfobi =) .

Ska snart till jazzen, oroar mej för att jag åt för mycket mat precis. Det märker vi.
Tack för nu.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0