God morgon indeed

Saxat ur verkliga livet:
 
0729
Men behöver du bilden till imorgon redan för att du ska kunna rita upp den över magen? Mvh S
 
0808
??
Sorry S, men du skickade till fel nummer.
Ha en bra dag
 
0811
Ber om ursäkt, detsamma..
 
0819
Nära jag skickade fel, men ring mej när du ritat färdigt så kommer jag förbi så vi ser det passar. Mvh S
 
0823
Hej S.
Still me ... Du får nog dubbelkolla numret. Lycka till med magmotivet och hoppas det passar!
 
0828
Men vad håller jag på med haha.. Ja jag trodde jag gjorde det men tydligen cyklar jag friskt just nu. Att du orkar va trevlig med, imponerande tålamod.. Tack så mycket, slänger min nummerlapp nu ;)
 
0835
=)
Tack, tålamod och trevlighet är mina andranamn, så det är lugnt, annorlunda start på morgonen bara. Inte så ofta halvnakna män dyker upp på displayen =P .
Lycka till
 
0840
Hahaha generad är väll mitt andranamn då..
Ja jag ber som ursäkt för det nakna, du raderar va.. Tack :)
 
Ja, vi kan väl låta honom tro det ;) ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0