Efter

Ja, jag hade ju min deppdag igår, låg i sängen till klockan åtta, då jag hämtade posten och satte mej framför tvn för att kolla på Project Runway. Bläddrade samtidigt igenom Nettos reklamblad och blev helt plötsligt superhungrig, så då, efter över ett dygn, åt jag mat och drack vatten. Och åt choklad efter det. Fan, att jag alltid ska få sånt sjukt oemotståndligt sug på choklad precis efter jag ätit mat.

Iaf, en sån dag gör ju att man kommer lite efter med sina rutiner, därför måste jag sparka upp mej ur soffan och utföra dem nu. Det gäller främst blomvattning och handduksbyte på toa.
 
Innan det ska jag bilddroppa lite från Ronneby Brunn, det är kusinen som står för de allra flesta och roliga bilderna, men de har jag inte tillgång till nu, så det får bli mina få.
 
Hotellrummet från min stiger-upp-ur-sängen-vinkel.
 
 
 
 
 
Frukostbuffé, varför kunde man inte ha det hemma varje dag? Underbart!
 
 
 
 
 
Tom scen under trerättersmiddagen.
 
 
 
 
 
Kusin Caroline ser bekymrad ut när alla runt omkring fått sin huvudrätt utom vi. Lite sent, men vi fick den tillslut efter lite hjälp att påkalla en kypares uppmärksamhet.
 
 
 
Så äntrade The Animals scenen. Även om jag inte kunde sjunga med minsta lilla utom i House Of The Rising Sun, så var det jävligt bra! Fattade inte heller om det var en eller två orginalmedlemmar, men trummisen var det iaf.
 
 
 
Det var de bilderna jag hade. Efter massagen jag var på på lördagen köpte jag en skrubbkräm. Massösen tipsade om att investera i ett par skubbhandskar och nu jävlar ska cellisarna få på moppo!
 
Vattna blommor vad det, ja!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0