Upp och hoppa

Ni vet den där känslan man får när man vaknar upp tidigt tidigt och man är så jävla sömnig att man bara vill vända sej och sova vidare? Den struntade jag blankt i idag! Vaknade till för knappt en timme sen och kände exakt den känslan, men samtidigt kände jag också att jag ville få så mycket nytta med den här dan som möjligt.
Nu sitter jag här och äter frukost, eftersom detta landet valt att hålla sej borta från allt det ljusa och varma så har jag även tänt upp ljusaltaret, myspys <) !
Det är så långt jag planerat, men ska väl nån gång under dagen ta mej till Konsum och hämta paket och till stan för att köpa mer paketpapper och öl till helgens bravader i Götet.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0