Skit som tynger ner

Det händer så mycket bråte i mitt liv nu att jag inte ens orkar plita ner det på datorn. Jag drar redan historierna om och om för mina nära, och man blir upprörd varje gång. Ibland så upprörd att man skrattar åt det, för det är så osannolikt! Ja, det är mina hyresvärdsdöttrar som är på't igen, nu ger de sej dessutom på mamma när de inte ännu kommit på nåt mer på mej. Fy fan ... En av dem har dessutom sagt rakt ut att de kommer fortsätta jävlas tills jag flyttar. Kul, så trygg jag känner mej i mitt hem!
 
Sen är jag glad att Nellyproblemet är löst, trevliga kisar, det där. Betalade en beställning där pengarna dragits, men ordern inte godkänts, och för att mina tillgodopengar inte skulle brinna inne var jag tvungen att göra om beställningen - dubbla betalningar. Men allt löste sej fint, jag är nöjd kund igen =) .
 
Idag har jag varit hos tandläkarn och visat upp mitt resultat, hon var nöjd, jag är väldigt nöjd, men om det finns möjlighet till nån nyans vitare så gör jag det gärna. Fick dessutom en extra gelspruta med mej =) . Trevliga kisar, det där!
Funtar på att sticka och handla, men energin finns inte riktigt där, funtar även på att ta tag i det stökiga här hemma, men åter igen - orken sviker. Jag är så trött i kropp och sinne nu för tiden. Bör spara mej till baletten ikväll.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0