Dåligt med sömn

Jag hade av nån anledning oerhört svårt att sova inatt, två-tre timmar blev det nog inte mer än =( . Jobb mellan sju och kvart över fyra, direkt till Kulturama för att ha musikalklass, en timme därefter stepp och sen hem där jag är nu. Och jag ska kliva upp 0450 för att jobba. Förhoppningsvis hinner jag ta mej en lur mellan min och Ellinors fika imon efter jobbet och jazzklassen. Och förhoppningsvis går morgondagens jazzklass bättre än förra veckans. Minns inte om jag skrivit om den, men då fick jag iaf spelet när vad jag än försökte företa mej i dansväg misslyckades så jag lämnade salen och grät ut min besvikelse. Idag förklarade jag för min jazzlärare/musikallärare att det inte de andra eleverna jag jämför mej med, utan jag jämför med mej själv - vad jag brukar kunna och vad jag borde kunna.

I alla fall, i min hjärna pågår nu en process som helst ska ta mej till ett beslut jag inte kommer ångra, och det är deadline på detta. Stress, stress, kan vara därför jag hade såna sömnsvårigheter inatt. Nu ska jag försöka sova igen, hoppas det går bättre.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-22 @ 14:19:03
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0