Snökaos, löpning och halvvik

Igår tog jag bussen till jobbet, det var kaos med all snö som fallit under natten! Själva jobbandet gick bra mot hur det var dagen innan, efteråt blev det årets första språngmarch! Jag såg bussen komma in i rondellen och då valde jag att ta till löpen i hundra meter hinder - i form av snödrivor, isgator och långsamma mänskor med matkassar och barnvagnar.
Jag hann med, lite tack vare att det redan stod en person vid hållplatsen och att den dessutom tog lite tid på sej vid betalningen.  Jag hatar att springa, det är så sjukt jobbigt och kräver en hel minut att få tillbaka andan. Bara att jogga är svinjobbigt. Gå i rask takts rörelsemönster skiljer sej ju inte så mycket mot lätt jogging, men nånstans i den övergången händer nåt med kroppen som gör att det blir betydligt tyngre. Jaja, jag kände mej skitsnabb iaf =) .

När det senare på kvällen var dags för dans hade jag fått veta att steppläraren var sjuk så jag fick hoppa in och vara delvikarie tillsammans med den administriva chefen tillika kursdeltagaren. Det gick bra, bättre än om jag hade hållt i den själv tror jag.

Idag är jag fri från jobb och sitter och äter nötcrème. Ska snart börja skriva på min inköpslista, tänkte ta en sväng på stan innan jazzen.

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; tack! :)

några planer inför helgen då? :)

2012-02-16 @ 14:39:01
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Emma

Svar: Aw, okej.. Då är vi två! "/ känns som att alla har lämnat mig... så jag förstår vad du menar.



något speciellt som har hänt btw ?:(



kram

2012-02-16 @ 19:38:14
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; jaha! :)

har du något förslag på vad jag kan fota? :)

2012-02-16 @ 21:02:56
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Emma

Svar: Sant! dock går man och tänker på saker ändå :/ så jobbigt är det!



Aw :( varför slutade ni träffas ? vet precis hur det är :(



Okej. det kan jag förstå! Hoppas det löser sig med allt, för du är värd det absolut bästa du kan få! ♥

2012-02-16 @ 21:22:33
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0