Måste lära mej jonglera

Idag vaknade jag med lite för mycket inspriration. Så fort jag springer på en boll vill jag ta upp den och kasta upp den i luften. När man börjar få för många bollar i luften måste man kunna hantera det. Jonglörer är ju bra på det!
Exempel på dessa bollar jag har kastat eller vill kasta upp är
  • Bädda rent i sängen, men det saknas ett örngott, därför måste jag tvätta det -
  • - tillsammans med all annan smutstvätt som hopat sej nu under ett par veckor, men för att ha plats att göra det -
  • - måste jag stryka upp det redan tvättade som tar plats i torskskåpet. Tyvärr är tvättstugan upptagen, så jag har tre ofärdiga projekt.
  • Laga ett hål i mina strumbyxor.
  • Göra om mina trasiga jeans till shorts, alternativt ta tyg från de mest trasiga och lappa de minst trasiga.
  • Få tillbaks varje sak, som verkar ha egna ben, på sin riktiga plats.
  • Redigera och bränna några fler Bumbibjörnarnaskivor, men då pekaren fortfarande är sjukt hackig, trots att jag fått tillbaka batteriet, är det i det närmaste en omöjlighet.
  • Sätta in foton från ramarna på väggarna till ett album, kan dock inte påbörja det då jag inte köpt mej ett album ännu.

Och mycket, mycket annat, och allt innan jag ens hunnit klä på mej och äta frukost.


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0