Jobbiga saker

På ett dygn upptäckte jag tre saker som är riktigt jobbiga.
  1. Att inse att det är söndag och att bussen går 48 istället för 57.
  2. Att väckarklockan ringer när man precis drömt att man gått och lagt sej.
  3. Att batteri och laddare till en dator kostar ungefär lika mycket som en helt ny dator där dessa delar ingår.

När vi ändå pratar om min dator så kan jag ju passa på att klaga över att fram tills jag bestämt mej hur jag vill investera får jag leva med denna temporära laddare som det är glapp i. Minsta lilla den råkar röras så stängs datorn av. Dessutom rör sej pekaren konstigt och irriterande nu när batteriet (som varit paj i två år) är borttaget.


Kommentarer
Postat av: frida berg

Ha en bra onsdag! :D

2012-02-08 @ 13:34:59
URL: http://fridasberg.blogg.se/
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Hehe :)

2012-02-09 @ 06:11:02
URL: http://Darksess.soclog.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0