Helledig lördag

Jag hade ju från början trott att jag skulle vakna upp bakis idag, men då jag inte fann nåt gäng att supa till med vaknade jag upp 0920, rätt pigg. Vaknade först 0415 bara för att upptäcka att jag bara hann se ~45 minuter av filmen jag startade på kvällen innan jag somnade, men det gick rätt snabbt att somna om efter att jag stängt av alla apparater.

Började dagen med Melodikrysset, som ju nämndes i tidigare inlägg, men sen kom jag liksom inte så mycket längre. Jag åt ett granatäpple (jag är KUNG på att handskas med såna) och då insåg jag att jag hade tillräckligt med frukt att öppna stånd med. Dock hade jag varken energin eller ambitionen till det, de räckte bara till att sno ihop en fruktsallad, mumigt så det förslår!

Två filmer betades av under dan, resten av Kill Bill vol. 2 (som var den jag somnade ifrån) och Black Swan.
När det senare blev kväll blev jag hämtad och körd hem till Ellinor och hennes kombo för en liten gemensam kväll. Vi tre, samt kombons flickvän satt i soffan och åt glass, drack te och kollade på Inseption. Ironiskt nog somnade jag när det var typ tio minuter kvar, så fick inte riktigt se hur den slutade.

Nu är jag åter hemma, trött som ett as var jag fram tills jag borstade tänderna, får se om det går lätt att somna ändå. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aw, tack! Bilden är dock väldigt gammal men xD



Det går sådär.. Läser en snabbkurs till personlig assistent och det är kaos! har nyligen förlorat tre av mina sk bästa vänner, de vände sig emot mig.. och så är jag olyckligt kär, men förutom det är det fint :D



kram

2012-02-28 @ 20:22:02
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0