Det känns fint, Lafayette

Nu är snart skottdagen över. Skottdagen som gjort att våren fördröjts med en dag, åtminstone enligt kalendern. Imon är det mars =)) !
Andra saker som känns fint just nu:
  • Det är nästan fullt dagsljus när man sticker till jobbet på mornarna.
  • Det finns så gott som noll snö kvar.
  • Min jazzlärare tycker att jag ska, iaf prova, flytta upp till den mest avancerade jazzgruppen.
  • Jag har så fina vänner.
Jag hade många fler saker i skallen under dan, men är för trött för att minnas dem.
Lite saker gör dock livet lite kämpigare. Tex att jag imon ska hitta en sjukgymnast och boka tid för mitt lårveck/ljumske. Det har blivit för plågsamt i dansen.

Nu, måste sova, upp tio i fem imorgon, fast jag vill se på Glee-reprisen =( .

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hellooo sweetie!

Då var de fredag igen!

Så jag passar på att önska dig en fin helg ! :)

Kram!

2012-03-02 @ 00:50:57
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0