Omdesign och lägenhetsvisning

Idag kom mamma tillbaka från Öland och hon kunde hjälpa mej göra slag i verket och designa om min klänning jag köpte. Fint som snus =) !
 
 
 
 
 
 
    ---------------->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var även och kollade på den där lägenheten idag. Blev lite besviken, tvåan var inte alls en tvåa utan en etta med sovalkov, det var ingen balkong på den våningen som var den tredje utan hiss. Badrum- och köksinredningen ska vi inte tala om, men tack vare att hyresvärden gett godkännande om att få göra vissa förändringar av lägenheten tackade jag ändå ja. Om inte annat kan jag bo där "så länge" tills jag hittar nåt annat. Nåt annat med ett riktigt sovrum. Längtar till 1a september <) !

Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du ha chansen att vinna en plattång? va med och tävla i min blogg: http://aeliz.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-en-remington-plattang.html#comment

2012-08-02 @ 14:10:03
URL: http://www.aeliz.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0