Uti vårsolens glans

Inget vidare Valborgsfirande för min del iår. Jag hade teaterklass och sen cyklade jag hem. Har tagit en öl och en grogg för att jag var sugen och för att jag är så sjukt ledig imon! Inget jobb, ingen balett. Undrar om affärerna på Samarkand är öppna imon, hade passat bra att ta mej dit och kolla efter vita pumps och vita solglasögon. Hur jävla svårt kan det vara att hitta vanliga pumps med inte för smal klack, med rund tå, utan massa strass och dekoration och dessutom till ett vettigt Svenssonpris? Tydligen omöjlig uppgift, har kollat massa affärer i stan, HELA Sverigedelen av internet ... Det är alltid nåt som felar.

Aja, får återkomma med min jakt. Kan ju visa den här stöddiga killen som kämpade för sin stolsplats, som även jag ville åt, tills kärleken till livet blev för stark =) . Ser jävligt hotfull ut! Modigt att sätta sej emot en superstor mobil med tillhörande människa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Aw, okej "/. Dumt! Känns det lite bättre nu ?



Namn är inte det lättaste xD bestämde mig för Prinsessan Hime till slut :D



Hur mår du idag och har du haft en fin långhelg ?:D



kram

2012-05-02 @ 18:57:28
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0